Saturday, November 28, 2015

kilka nowości drogeryjnych- post szpiegowski z CVS

Od miesięcy nie byłam  w żadnej amerykańskiej drogerii. Jakoś mi zupełnie nie po drodze.
Wczoraj trafiliśmy przypadkiem do CVS po rodzinnym spacerze. Śmignęłam szybko do miejsca gdzie zawsze są nowości kolorówkowe. Udało mi się zrobić kilka zdjęć.

moje ulubione ochranaicze do ust
cocoa butter to mój faworyt

zimowa seria pielęgnacyjna NIP+FAB

nowa seria do brwi Maybelline
to paletka numer 250 Blonde (były jeszcze dwie ciemniejsze)

zestaw miniaturkowych maskar wet'n'wild

zestaw dwóch paletetk i kredek do oczu wet'n'wild

cena każdego zestawu to $4,99

seria Star Wars od CoverGirl

i tutaj też

samoprzyklejające się sztuczne rzęsy- nowość od Ardell

całkiem niegłupi pomysł :)
Buziaki!

4 comments:

  1. Miniaturki maskar to genialny pomysl :d i jestem bardzo ciekawa jak wygladaloby przyklejanie tych rzes ardell:)

    ReplyDelete
  2. O te samoprzylepne rzęsy to sama bym chętnie kupiła ;D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!