Saturday, August 22, 2015

szczegóły zamówienia z Bath and Body Works- mydła i nowe żele antybakteryjne

Szczegóły mojego ostatniego zamówienia z BBW.
Jak zawsze starałam się wykorzystać wszystkie dostępne kupony. Użyłam aktualnych ofert ze strony internetowej i połączyłam je ze zniżką, która przyszła do mnie mailem.
Za każde mydło zapłaciłam $2,28 a za każdy żel antybakteryjny $0,82 (plus podatek CA, plus koszty wysyłki). Wybrałam 7 mydeł i 5 żelów antybakteryjnych. Po otwarciu paczki znalazłam 7 mydeł, 4 żele i małą tajemniczą paczuszkę.
Okazało się, że zamiast piątego żelu który wybrałam dostałam komplet 5 żelów.. Bez żadnego wytłumaczenia ani sprostowania.. Taka sytuacja.

zawartość zamówienia

mydło z nowej jesiennej kolekcji o zapachu 'fall lakeside breeze'

wakacyjny zapach 'honey dew cooler'

wakacyjny 'pink grapefruit pop'

mój ulubiony 'pink grapefruit'

'california citrus sunshine' z kolekcji Vineyard 

'sonoma sunflower blossom' z kolekcji Vineyard 

jesienna kolekcja 'crisp morning air'

cztery żele, które zamówiłam

komplet, który dostałam w osobnym opakowaniu

kupony do wykorzystania podczas kolejnych zakupów
Buziaki!

18 comments:

  1. Te mydła wyglądają bardzo zachęcająco ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    ReplyDelete
  2. Bardzo zazdroszczę tych jesiennych zapachów :)

    ReplyDelete
  3. Nic tylko się cieszy z 5 żelu :D

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. ehhh.. wiem jak to jest ;)
      mi bardzo brakuje polskich kosmetyków do których nie mam dostępu..

      Delete
  5. Gdyby u nas BBW mieli takie promocje, kupony itd....Sama zamawiam często z innymi dziewczynami ze Stanów, ale i tak z przesyłką nie wychodzi aż tak tanio no i nie zawsze uda się złożyć zamówienie wtedy, kiedy są najlepsze promocje. Mimo wszystko i tak warto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niestety :( w Polsce jeszcze daleko do takich promocji..
      a przesyłka ze Stanów jest bardzo bardzo droga..

      Delete
  6. Bardzo atrakcyjna oferta i fajne zapachy :)

    ReplyDelete
  7. A w Polsce są takie drogie i mało dostępne :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam nadzieję, że się to wreszcie zmieni :)

      Delete
  8. Byłam oburzona, że zmienili opakowania tych żeli, ale powoli zaczynam się do nich przekonywać- chociaż nadal uważam, że poprzednie były fajniejsze ;)

    ReplyDelete
  9. Fresh lemon Daisy- jak to śłodko brzmi :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!