Sunday, June 28, 2015

zakupy z Yves Rocher- letnia torebka i perfumy w prezencie

Przyszła moja przesyłka od Yves Rocher o której pisałam Wam tutaj KLIK. Do zamówienia powyżej $15 prezentem były pełnowymiarowe perfumy. Oprócz perfum był gratis w postaci letniej torebki plus trzy małe próbki kosmetyków.

Moje zamówienie:


gratisowe perfumy Quelques Notes d'Amour

50 ml dosyć ciężkiego różanego zapachu

3 gratisowe próbki

delikatny żel pod prysznic

żel do mycia twarzy dla mojego męża- do skóry tłustej i mieszanej

letni, limitowany żel pod prysznic Bleu Vegetal

gratisowa torebka

detale z bliska
materiał torebki jest trochę taki 'płócienno-ortalionowy' :D

zapinana na magnesowy zatrzask

jednokomorowa z małą kieszonką na telefon

średniej wielkości
po lewej kontrola nuszkisowa :)

wzór z bliska

kontrolerka jakości zdjęć
Buziaki!

14 comments:

  1. Perfumy mają śliczną buteleczkę :)

    ReplyDelete
  2. Całkiem niezła ta torebka, jak na gratis :) Szampon miałam wieki temu, ale nie kojarzę, żeby mnie zachwycił... ;)

    ReplyDelete
  3. Nie wiedziałam, że YR dostępne jest w Stanach.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest :)
      ma całkiem sensowną ofertę i kuszące gratisy :D

      Delete
  4. Nigdy nie miałam od nich perfum :) O torebka jak na gratisową całkiem niezła.

    ReplyDelete
  5. Ten perfum ma śliczną butelkę :) Ciekawi mnie bardzo ten żel pod prysznic :)

    ReplyDelete
  6. Ciekawe kosmetyki, na pewno coś bym sama wypróbowała :)

    ReplyDelete
  7. Miałam kiedyś ten żel do mycia twarzy, byłam z niego zadowolona.

    ReplyDelete
  8. Akurat tych produktów jeszcze nie miałam :)

    ReplyDelete
  9. Ciekawa jestem tych perfum ! mam fioletowy Elixir i bardzo lubie :)

    ReplyDelete
  10. zel pod prysznic wydaje sie ciekawy

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!