Friday, May 15, 2015

Birchbox- majowe pudełko pielęgnacyjne

W tym miesiącu Birchbox postawił na pielęgnację. Tylko jedna rzecz (na 5) należy do grupy kosmetyków kolorowych. W sumie krem CC powinien podchodzić pod kolorówkę, ale odcień który otrzymałam jest tak jasny, że go nie widać ;)

Pudełko kosztuje $10 plus podatek (darmowa wysyłka).

kolor morelowy <3

pastelowe słodkości na karcie

temat miesiaca to 'cupcakes and cashmere'

lista kosmetyków i ceny za pełnowymiarowe wersje

zawartość

mgiełka do włosów ułatwiająca rozczesywanie

krem CC w najjaśniejszym odcieniu 'Natural Glow'

jest tak jasny, że zupełnie go nie widać
zostawia na skórze dziwny zapach, który czułam przez cały dzień O_o

próbka wody perfumowanej Sincerely od Harvey Prince

po godzine przestaję ją wyczuwać na sobie, nawet jak bardzo się staram..

próbka palety cieni  Reveal 3D marki Coastal Scents

4 kolory

organiczny dotleniajacy krem do twarzy Naobay
Podejrzałam co jeszcze można było dostać w majowym pudełku i jestem troszkę zawiedziona swoją zawartością.. Inne pudełka zawierały kosmetyki Tokyo Milk (krem do rąk), Shiseido (koncentrat do twarzy), Macadamia (olejek do włosów), Benefit LolliBalm (balsam do ust). No trudno.. Może w czerwcu będzie troszkę lepiej ;)

Buziaki!

8 comments:

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!