Friday, May 30, 2014

beach cruisers- wakacyjna limitka essence z bliska- post zdjęciowy

Dzisiaj w Naturze czekała na mnie miła niespodzinka :) Wreszcie pokazała się nowa limitowana seria kosmetyków Essence. Wakacje, bikini, turkusy i koralowce.
Beach Cruisers.


z bliska

środek

i jeszcze tu

cienie do powiek

róż i bronzer

tusz do rzęs i dwa brokatowe eyelinery

brokatowe błyszczyki do ust

tropikalna mgiełka do ciała

kosmetyczka

lakiery

ten duet bardziej mi się podoba :D
Kupiłam sobie dwie rzeczy :)

róż i mgiełkę :)
Bardzo kusi mnie jeszcze turkusowy cień do powiek :3 i te dwa ostatnie lakiery do paznokci..
Buziaki!

30 comments:

  1. w jakiej cenie mgielka i cienie :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. za mgiełkę zapłaciłam 12,99, za róż tyle samo
      a cienie były chyba za 9,99

      Delete
  2. Już się napaliłam na mgiełkę, bo nie wiem skąd wzięło mi się, że to z pewnością ta, co powoduje takie cudne "plażowe" fale... Echhhh... Ale ten róż wygląda zachęcająco, więc tak czy inaczej- hej hooo, hej hoooo do hebe by się szłoooo! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pachnie bardzo plażowo i egzotycznie :D

      Delete
    2. Ojjj kusisz!! :) zahaczę i mgiełkę w takim razie ;) myślicie, że kot musi jeść codziennie? bo mojemu szykują się przerwy :D ;)

      Delete
    3. kot musi jeść codziennie :D

      Delete
    4. to gorzej :D chyba wyślę Melusię (kota :) ) na wakacje do mojej Mamy... I przy okazji sama się wybiorę ;P

      Delete
  3. Róż i bronzer mi wpadły w oko :) Bronzer jest matowy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmmm.. wydaje mi się, że ciemniejsza część tak, ale na palmie były drobinki albo shimmer..
      zajrzyj do Jamapi (na instagrama), Ona kupiła bronzer :D

      Delete
    2. Jest dokładnie tak, jak piszesz :)

      Delete
  4. Ta mgiełka to bronzer tak??
    Chyba będzie fajna :P
    http://double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. Ciebie i mgiełka najbardziej mi się spodobały :).

    ReplyDelete
  6. Podoba mi się ta nowa kolekcja !! :D Chcę to wszystko ;D

    ReplyDelete
  7. Zakochałam się:) róż i cienie rewelacja!

    ReplyDelete
  8. Mi się spodobał róż do policzków :) no dobra, nie będę udawać bronzer też bym chciała mieć :P
    a te eyelinery w jakim kolorku były?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam pojęcia.. wiem tylko z napisów na opakowaniach że brokatowe.. a kolory chyba takie jak opakowania

      Delete
  9. widziałam dzisiaj tą nową kolekcje :D wszystko wyglądało ślicznie na tej półce :)

    ReplyDelete
  10. chyba poszukam tej mgiełki :)

    ReplyDelete
  11. Już to gdzieś pisałam - podobają mi sie błyszczyki i puder z palemką :)

    ReplyDelete
  12. Podoba mi się mgiełka, musze się zastanowić nad jej zakupem :D

    ReplyDelete
  13. Jutro odwiedzę swoją Naturę i zobaczę czy u mnie już jest :)

    ReplyDelete
  14. początkowo myslałam że to sa Twoje ostatnie zakupy :)

    ReplyDelete
  15. Zaciekawiły mnie dokładnie te rzeczy na które się skusiłaś :) Koniecznie muszę powąchać tą mgiełkę.

    ReplyDelete
  16. u mnie pewnie ta limitka pojawi się pod koniec wakacji :P
    jak limitka z pędzlami dopiero teraz zawitała do moich drogerii, a miała pojawić się na początku kwietnia :P

    ReplyDelete
  17. Jeden lakier mnie kusi. :D I te błyszczyki ciekawe czy pachną tropikalnymi owocami mmm

    ReplyDelete
  18. Fantastyczny odcień turkusu! :)

    ReplyDelete
  19. Widziałam ją u siebie, ale na nic się nie skusiłam :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!