Tuesday, April 8, 2014

wiosna w moim mieście- kwiatki, kotki i napisy na peronie

Wiosna zawitała do nas już jakiś czas temu. Od dwana zbierałam się do tego, żeby zabrać aparat na spacer i zrobić kilka kolorowych wiosennych zdjęć :)
W ubiegły weekend wreszcie mi się udało.

niezapominajki

forsycja

Dziecina z lalą :D

ktoś wie jak nazywa się ten krzaczek?

bardzo lubię te różowe kwiatki




w podziemnym przejściu na stacji kolejowej

można zaobserwować następujący podział

Fajne Dupy idą prawymi schodami

Reszta idzie lewymi

a to już w parku


Dziecina ogarnia kwiatki do zdjęcia

balkonowe koty

rudy poszedł, szary został :)
Jak tam Wasza wiosna?
U mnie dzisiaj padał deszcz.. Cały czas czekam na burzę :D
Buziaki!

18 comments:

  1. u mnie padało dzisiaj i była burza ;)
    wydaje mi się, że ten krzaczek z różowymi kwiatkami to migdałek, ale może się mylę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mylisz się :) to migdałek (uwielbiam)
      u mnie dzisiaj też padało.. i nawet kilka razy zagrzmiało <3

      Delete
  2. U mnie cały dzień była piękna pogoda, świeciło słońce a temperatura dosyć wysoka. Wieczorem miały być burze, ale na szczęście jeszcze nie dotarły.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to tak jak tutaj :)
      ja z utęsknieniem czekam na burze :)

      Delete
  3. U nas już po pierwszej burzy, wszystko się zieleni, jest tak pięknie, że aż żal, że nie mogę iść na spacer. Ominie mnie cała piękna wiosna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. u nas jeszcze burzy nie było..
      oj.. a co się stało że nie możesz wychodzić?
      pozdrowienia!

      Delete
  4. Cat a jak się Twojej dziecinie podoba w PL?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj podoba się podoba :) i to nawet bardzo (do tego stopnia, że zaczęła mówić po polsku bez zbytniego zachęcania)
      wszystkie babunie, dziadziusiowie, ciocie i wujkowie w jednym miejscu <3
      wszyscy lubimy Polske :D

      Delete
  5. Ten krzaczek to nie jest czasem migdałek trójklapowy?
    Niezapominajki ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jest migdałek :)
      też lubię niezapominajki, cudne są

      Delete
  6. Podział w przejściu podziemnym najlepszy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdecydowanie :)
      pojawił się stosunkowo niedawno

      Delete
  7. Mam nadzieję, że wybrałaś prawe schody!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!