Thursday, April 10, 2014

sklepowy post zdjęciowy- szczeciński TK Maxx

Kolejna wyprawa do TK Maxx :) Tym razem kupiłam kilka rzeczy i kilka dostałam od mojej Mamuni (dziękuję :*) Macie ochotę je później zobaczyć?
Dzisiaj zaparszam między półki :)

tradycyjnie zaczynam od torebek


czyżby mięta była modna w tym sezonie?

potrzebuję małej torebki na długim pasku

jaskółkowa

Nine West
mam taką sama kupioną w USA :)

cena w USA to niecałe $20

torebki w maliny :D

zestaw olejków do ciała przeceniony na 99 złotych

perfumy Madonny

kwiatowe naklejki na paznokcie

malinowa kosmetyczka

WTF?
glanokalosze.. 

zestaw lakierów

pan Budda

orientalne dekoracje

urocza patera :)

potrzebuję tego kubka ;)

szczotki do naczyń

ozdobne pudełka


takie tam koszyczki..

i jeszcze pudełka

i kuferek

i tace

stoper do drzwi

tu też :)
w kształcie świnki wypełnionej ciężkim piaskiem

ze świnką był też pingwinek

obok kamienna sówka i jeżyk


bardzo trafiona okładka książki kucharskiej ;)

notesy

oprawione materiałem i ozdobione filcem

:)

ozdobne papiery i pocztówki

notesy

i znowu dekoracje wnętrz


lustra


cztery przecenione świeczki zapachowe

lubię jak widać o ile dana rzecz jest przeceniona :D

pojemnik na koci zwirek

ręczniki

sukieneczki

dla dziewczynek

szkoda że nie było mojego rozmiaru ;)

rewelayjna metka :D

kosmetyki i inne gadżety

kosmetyczki


chusty i szale




Buziaki!

21 comments:

  1. Glano - kalosze hahahah co za patent ;)
    Tace mi się podobają...potrzebuje takie na świece ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tace świetne :)
      a glanokalosze aż do ręki wzięłam żeby sprawdzić czy aby to prawdziwy wynalazek ;)
      LOL.. prawdziwe były (i całkiem przeźroczyste)

      Delete
  2. jak ci sie podoba nasz polski tk z tym co masz w US?

    ReplyDelete
    Replies
    1. podoba mi się :)
      tu jest sporo rzeczy z UK których nie ma w USA
      ale ceny niestety wyższe..

      Delete
  3. opstrykałaś się tych zdjęć trochę

    ReplyDelete
  4. widziałam już nawet na ulicy - strasznie śmieszne :)) nie ma bata, żeby mnie to przekonało no, niet, nein ;p
    chętnie zobaczę co upolowałaś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to tak samo jak mnie ;) wolę moje zwyczajne kalosze w gepardowe cętki :D
      postaram się zrobić zdjęcia zakupów i darów

      Delete
  5. Kilka(naście) torebek widziałabym u siebie :D Dobrze, że mam daleko do tego sklepu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhhh.. ja potrzebuję niedużej torebki i jak tam wrócę to pewnie coś wybiorę :)

      Delete
  6. Patera i pojemnik na koci żwirek mnie urzekły :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w paterze ta filiżanka na małe cukieraski świetna :)
      i pojemnik żwirkowy bardzo poręczny

      Delete
  7. u kurczę, pojemnik na koci żwirek. nie wiedziałam, że potrzebuję czegoś takiego :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. fajna rzecz :)
      gdybym nie kupowała żwirku w wygodnych i poręcznych kartonach, pewnie bym zaczęła szukać takich pojemników po powrocie do USA :)

      Delete
  8. Zazdroszczę Ci oka do wyłapywania ciekawych przedmiotów. Ja nigdy nie widzę takich rzeczy w sklepach.

    ReplyDelete
  9. co jestem w warszawce to mam się zamaisr to tkmaxa wybrać... zawsze coś stoi na przeszkodzie ;p moze w koncu to kiedys nastąpi, bo są tam świetne rzeczy

    ReplyDelete
  10. Ja zawsze wzdycham do tych pięknych pojemników, kartonów, kuferków, itd :)

    ReplyDelete
  11. Wpadam tam tylko sprawdzić, czy są jakieś fajne lakiery w promocji. Czasem jeszcze pobłądzę wśród kuchennych pierdół i innych pudełek, a potem wychodzę z pustymi rękami. Niby zniżki, ale ceny dają po kieszeni.

    ReplyDelete
  12. O wiele lepszy asortyment niż w Łodzi. Ja tak nigdy nie znalazłam żadnych perełek ;/ Kaloszo-glany - czego to ludzie nie wymyślą :P

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam TK ! jak mieszkalam w Uk bylam tam kilka razy w tyg ! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!