Sunday, February 10, 2013

dwa argany

Jestem wielbicielką olejku arganowego od prawie dwóch lat.
Używam go jako nocny nawilżacz do twarzy i szyi- od niedawna zamiennie z kremami.

Do tej pory używałam kosmetycznego olejku arganowego, który kupowałam w sklepie internetowym ze składnikami do wyrobu kosmetyków naturalnych oraz mydeł. Miesiąc temu w moim pierwszym GLAM BAG dostałam olejek arganowy firmy Josie Maran.



Czy warto kupować droższe produkty dopłacając za markę, czy zaopatrywać się w mniejszych sklepach i wybierać ten sam produkt bez wielkich nazw/nazwisk i błyszczących opakowań?
Dla mnie odpowiedź jest oczywista. ;)

Po spróbowaniu produktu marki Josie Maran utwierdziłam się w przekonaniu, że znana firma nijak nie dodaje wartości produktowi :) Szczególnie jeśli jest to produkt jednoskładnikowy.


JOSIE MARAN 100% pure Argan Oil


w styczniowej Glam Bag dostałam maluteńkie opakowanie olejku arganowego w szklanej buteleczce z pipetką 5ml

szklana pipetka nie sięga do dna buteleczki i końcówkę olejku trzeba wydobywać przechylając opakowanie i wylewając zawartość na dłoń

przeleję tu mój olejek i będę miała świetne poręczne opakowanie do torebki :)


olejek Josie Maran jest gęstszy niż ten, którego używałam dotychczas (na opakowaniu można przeczytać, że gęstość zależy od zbiorów i pory roku)
olejek ten nie posiada zapachu (według mnie jest rafinowany i pozbawiony bardzo przyjemnego, orzechowego aromatu do którego byłam przyzwyczajona)

najmniejsze dostępne opakowanie (15ml)olejku arganowego na stronie Josie Maran kosztuje $14
za największe (120ml) zapłacimy $96



Dr. Adorable Inc pure cold pressed organic Argan Oil 113ml



Jest to moja trzecia butelka olejku arganowego z tego sklepu. Dwie poprzednie były dwa razy większe (227ml) Olejek zamknięty jest w plastikowej buteleczce z nakretką. Nie ma dozownika. Wylewam niewielką ilość na dłonie i wcieram w skórę.


Olejek ma bardzo delikatny orzechowy zapach, jest rzadki i ma lekką konsystencję. Szybko się wchłania i długotrwale nawilża.


Za opakowanie 113ml płacę $7,90
227ml kosztuje $15,90



Nie widzę absolutnie żadnej różnicy pomiędzy tymi dwoma produktami..

Poza ceną..

Dzięki ci Glam Bagu, że miałam okazję spróbować osławionego olejku pani Josie ;) i przekonać się, że żadnych jednorożców ani diamentów tam nie dodaje..

Pozostaję wierna swojemu orzechowemu olejkowi ze sklepu z produktami do wyrobu kosmetyków naturalnych :)

Buziaki!








5 comments:

  1. Muszę poszukać w necie odpowiednik dla mnie :) Dużo słyszałam pozytywnego o takim olejku, a nigdy nie miałam, dziwne. Muszę to naprawić :)

    ReplyDelete
  2. heh, JM chyba żeruje na niewiedzy ludzi, bo 96 dolarów za butelkę chcą? masakra

    ReplyDelete
    Replies
    1. nic dodać nic ująć.. :)
      ewentualnie można pogratulować kupującym..

      Delete
  3. Kasiu, mam wielka prośbę o namiar na sprawdzonego sprzedawcę olejkow. Bylabym wielce wdzieczna :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!